mandag den 5. august 2013

Nerdy love song.

Nerdy Love Song - Strawburry17

Hvad er det for en sang jeg snakker om? Det er en "nørdet" kærlighedssang, som er lavet af YouTube-brugeren Strawburry17. Jeg fandt den her for ikke så lang tid siden og den er bare det sødeste! Det syntes jeg i hvert fald, jeg ved ikke med jer.
Ham der spiller guitar er hendes kæreste, Jimmy. De er virkelig kære, syntes jeg, men det er jo også bare mig. Jeg syntes egentlig at jeg bare gerne ville dele sangen med jer, fordi det kunne jo være at I havde en kæreste, eller noget, som er vild med spil og spilfigurer. Det her ville jo være den PERFEKTE sang til ham, eller hende. Bare send den!

LYRICS:
You can call me Mario
You can call me Peach
I'm so sorry that I always let Bowser take you from my reach
But that's alright
Is it really ok?
I know I wont be waiting long til
You come and beat the koopa fleet

You're my Marceline
You're my Marshal Lee
All I wanna do is float around
With you for eternity
A rose is red
A violet's blue
You take the suck out of my life
there's nothing sweeter in the land of Ooo.

CHORUS:
You can be my princess, if I can be your prince
No matter what world you're in,
I''ll find my way to you again

I can be your princess if you can be my prince
No matter what time it is
I'll find my way to you again

Aang the Avatar ,
I'd bend the seven seas
To get to you and hold you close
You're the only one for me

Let down your hair
So I can climb to you
With my rugged looks and your frying pan
I know we'll make it thru
I'll get tangled up with you

And in the Hunger Games I'd fight to the death for you
And when Ganon comes back to life I'll stop him too
And when I fall down
I'll toss a rose to you

Chorus

I'll find my way to you again (x3)

Jeg håber I kunne lide den sang. Jeg elsker den. Den passer godt til mig, haha. Jeg elsker virkelig spil og spilfigurer. Ej, men jeg håber at I hørte den, fordi den er virkelig god, syntes jeg. Men alle har jo hver deres mening ikke? Så det kan jo være, at I slet ikke kan lide den. Jeg håber I får en fortsat god dag, eller aften, eller noget.



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar