lørdag den 17. august 2013

Steph Gibbs | YouTube

Steph Gibbs. Måske den næste store YouTuber?

Ham her, skal I virkelig tjekke ud. Seriøst. Han fortjener at få flere subscribers. Han er sjov, og ret skør. Jeg kunne godt se ham som den næste store YouTuber, altså at han får over 1 millioner subscribers og så videre.

Her er et link til hans kanal: https://www.youtube.com/user/TheStephsChannel?feature=Watch

Han har lavet videoer i, jeg ved ikke hvor lang tid, og han har indtil videre 2.000+ subscribers og jeg er en af dem, haha. I kan lige få en af dem her:
CANDY PIZZA!

Jeg håber virkelig at I vil gå ind og tjekke ham ud. Seriøst, han fortjener det. Det her blev nok ikke det længste indlæg, men jeg syntes bare lige at I skulle vide det.
 
 
 
xoxo

Uh, og PewDiePie er nu den mest subscribede på YouTube!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar