lørdag den 17. august 2013

DIY | Glitter nails?

DIY | GLIMMER NEGLE

Jeg har lagt en ret sød neglelak, syntes jeg selv og nu vil jeg gerne lære jer at lægge den. Det er virkelig nemt, så det er jo ret heldigt ikke?

DU SKAL BRUGE:
  • Tape. Lige meget hvad for noget det er, bare tape.
  • To forskellige neglelakker. Måske en pink og en grøn, jeres valg.
  • En glimmer neglelak, sådan en gennemsigtig en.
 
Okay. Du starter med at sætte tapen op til det hvide på dine negle, måske lidt under, så du har plads til at "male" din neglelak på. Det gør du så efterfølgende på alle dine fingre. Hvis du kun har to farver, så kan du bare lave et mønster som grøn, pink, grøn, pink og så videre.

Når neglelakken er tør, så tager du din glimmer neglelak og ligger et lag over de farvede spidser. Det er vigtigt at den er gennemsigtig. Så når det er tørt, piller du forsigtigt tapen af og så er du færdig.
Ret nemt ikke? Det syntes jeg.

Du skulle gerne ende med at resultat som dette:

Hvis I prøver dette, så må I gerne tage et billede og tagge mig på det på Instagram og Twitter. Jeg hedder på CutiieCorn på både Twitter og Instagram, så feel free to follow.

Lige hurtigt til noget andet. Kender I det hvor man ikke gider at snakke om noget, men der er man ligesom tvunget til? Sådan har jeg det lige nu.



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar