søndag den 9. september 2012

10 gode sange.

Jeg vil begynde på at anbefale ting, skrive opskrifter, råd og meget mere.
Det betyder blandt andet at jeg ændre mig til, på bloggen, ligesom bloggens nye navn, som jeg selvfølgelig håber i kan lide, for nu har jeg altså lavet et super fedt cover, som jeg håber i også kan lide. Men tilbage til det før, jeg ændre mig på bloggen til en "hjælper" hvis man kan sige sådan.
Har i et problem, så skriv til mig på Facebook! Vil i have jeg skriver mere om noget andet, så skriv det til mig! Jeg vil gerne opfylde jer alles ønsker, hehe.

Jeg vil anbefale 10 sange, som jeg syntes er gode. Det kan godt være i syntes de er røvdårlige, men jeg er altså helt vilde med dem og det må i leve med, hehe.
Bare tryk på en af sangene, hvis i vil høre den. Har linket en musikvideo til den, så i klikker bare. Det er nogle af de sange jeg godt kan lide, jeg kan godt lide flere, men det her er nogle jeg lige fremhæver, så jeg håber i vil høre dem og komme til at elske dem bare en lille smule.
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar