fredag den 28. september 2012

OBN = Open By Night

Jeg har hvert til OBN=Open By Night, lige her i dag og jeg har fået, og købt, noget tøj. Det var  i pieces og Tøj&Sko, jeg handlede, men jeg var selvfølgelig også andre steder end i de to steder.
I morgen vil jeg lave et New In, hvor jeg også tager det tøj med, jeg fik i torsdags, eller sådan noget. Jeg vil skrive både købested og pris på... og selvfølgelig hvad farven og printet er på tøjet, hehe.

Jeres dårlige meninger, om min smag i tøj, må i godt holde for jer selv, tak. Gider ikke have disset mit tøj, eller noget, så dårlige kommentar vil blive slettet.
 
"It takes a second to say i love you,
but a lifetime to show it"

Jeg vil i mine indlæg, skrive små citater om venskab, kærligheden eller noget andet, som jeg har fundet, via. venner eller google. Nu håber jeg i vil bruge dem, eller vil kunne lide dem lidt, hehe.

Hævekort, hævekort, hæve hæve hæve... HÆVEKORT!
I næste uge, sådan cirka, så får jeg mit allerførste HÆVEKOOOORT! WUHUUU! Det er ret awesome, og den eneste der må vide, hvad min pinkode er, er min familie, tihi. Det fortalte damen i banken mig, nemlig. Jeg føler mig moden, lol.

Jeg fik løn, her i dag, fra mit avisbuds tingting... jeg har ikke set, hvad jeg har fået endnu, men min mor finder nok ud af, hvad jeg har fået, hehe, det bliver dejligt at finde ud af hvor meget jeg har fået, men ellers har det hvert en meget god dag, fordi min søster har besøg af to fra klassen, som skal sove her... det skal nok blive hyggeligt, selvom jeg er inde på mit værelse og de er inde på hendes, hehe.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar