mandag den 10. september 2012

Syg i skolen.

I dag vågnede jeg op med forkølelse. Ikke så sjovt, for jeg skulle i skole alligevel, men det var på grund af de skolefotos som der skulle tages her klokken kvart over elleve. Jeg blev dog i skolen, indtil dagen var forbi, men det var af egen fri vilje, skal det lige siges. Jeg måtte gerne tage hjem, hvis jeg "havde lyst", men det gjorde jeg så bare ikke alligevel, hehe.
Jeg tror, at jeg er blevet syg på grund af sidste uge, det er jeg stensikker på, helt seriøst. Vi var næsten alle sammen ude og bade i poolen, og folk sagde den var opvarmet. Ja. Det var den så ikke, hehe. Så jeg tog chancen, og efter lidt tid, så hoppede jeg i poolen. Virkelig koldt, og det kan være en af grundene til jeg er forkølet, her i dag, hehe. Ellers er det noget andet, hvad ved jeg?

Hvis jeg er mere syg i morgen, så bliver jeg hjemme, for jeg kan ikke klare at være i skole, hvis jeg er syg. Jeg havde det ad h til oppe i skolen. Hovedpine, stopper næse, næsen løber næsten hele tiden. Det var forfærdeligt, kan jeg kun sige!

Nu er jeg hjemme, eller jeg kom hjem for nok en time siden, og jeg satte mig ind til mit fjernsyn, eller til min computer for at jeg ikke skal lyve for meget. Så kom min mor ind med lidt slik til mig, dejligt. Labre laver, sure kastanjer og flade den ud foran fjernsynet mens jeg ser Zulu Comedy Galla, fra i går. Det er bare livet, syntes jeg, hehe.


Angående skolefoterne, så ligger jeg billederne, eller prøvebillederne, inde af hvordan jeg ser ud. Jeg er sikkert ikke særlig køn ud, på grund af jeg er syg, men det er ikke min skyld, jeg lige skulle blive syg i dag, hehe. Det eneste billede jeg nok vil have, det er klassebilledet.
Jeg nøjes med prøvebillederne af mig, men jeg VIL HAVE klassebilledet. Det er det sidste billede, eller klassebillede, jeg faktisk får sammen med min klasse, inden jeg skal ind på en ny skole. På en måde gider jeg ikke på en ny skole, fordi jeg har knyttet mig til den skole, men på en måde bliver det godt for mig, og ikke mindst også for de andre, at komme nogle nye steder hen. Jeg glæder mig i hvert fald til at få nogle nye venner, men det er der lang tid til, så jeg må vente lidt endnu.

 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar