søndag den 2. september 2012

Forandringer på bloggen.

Jeg overvejer at lave lidt om ved bloggen. I ved, et nyt navn, skrive midt i, i steder eller noget? Jeg vil gerne have jeres mening om det, hehe, for i er jo mine læsere.
Så hvis i gider smide en kommentar, om hvad i syntes om idéen, så er i velkommen. Ros og ris er tilladt, men overdriv nu ikke, tak, hehe.

Forslagene.
Altså, forslagene til navnene er det jeg vil komme med nu, så hvis i gider kommentere hvilken navn er bedst, eller noget, så vil jeg bliev super glad, hehe.
Men, måske syntes i at navnene er lidt platte eller noget, jeg har bare ikke lyst til at min blog hedder Camilla B mere, det er så kedeligt, så her kommer forslagene:
  1. A Girl
  2. Livet Som Camilla
Ja, jeg ved godt der kun er to forslag, men kan altså ikke finde på mere, men hvis i kan finde på mere, så er i velkommen til at give et forslag. Så finder jeg ud af, om jeg vil have det, hehe.

Men det her betyder også at jeg ændre navn på min Facebookside, SELVOM jeg har lovet Julia's blog at jeg ikke vil skifte navn mere, så gør jeg det altså, hvis jeg får et nyt navn, eller et nyt "bloggernavn". Nu håber jeg i vil støtte op, om mine forslag til forandringer til bloggen, hehe.
 
xoxo


3 kommentarer:

  1. Haha... DU lovede jo! :P
    - Ej det okay, bare du ikke laver det mere om efter det her navn..
    - A World Of Camilla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

      Slet
  2. Synes, det er en rigtig fin blog du har(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min nye give away, hvor der er 3 heldige læser der hver vinder en smuk halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet