lørdag den 1. september 2012

Anne-Julie's blog.

Min bloggerveninde Anne-Julie, har haft en hater som endelig vil lade hende være, men.. Nu bliver hendes side slettet. Hun blev meldt for mobning, og det er mere den hater der har mobbet hende!

Nu har hun lavet en ny side, facebookside, og hun er rigtig ked af ikke at have alle de likes, som hun havde før. Hun havde før 87 likes og nu har hun kun 21. Det er mega synd for hende, og jeg støtter hende 100% i det her. Det håber jeg i, som mine dejlige læsere, også vil. Altså, i ved.
Ved at gå ind på hendes facebookside og smide et like, helt seriøst, i vil gøre hende super glad!
Og tjek lige hendes Bloggers Delight ud, nu hvor i er i gang, ok? Tak på forhånd.

Nu håber jeg virkelig, at jeg kan regne med jer, i det her, for den hater.. Den hater har bare INTET liv, siden hun skal gøre sådan noget! Jeg har selv to "haters", hvis man kan kalde dem det, og dem er jeg ved at blive trætte af. Det er heldigvis kun nogle gange de skriver til mig, om at jeg æder blåbær og alt muligt. Det lyder sikkert sjovt, men det er det ikke! Jeg tror nogle gange at de har ADHD/damp, eller noget i den stil. De bruger Caps Lock og kalder mig, på en måde, grim.

Tilbage til Anne-Julie. Hun er en sød pige, som er på min alder. Altså. Hun er bare fantastisk, hun er, så jeg håber virkelig i gider smide et like, selvom i måske ikke gider. Bare.. Hav lidt medfølelse, for hende. Jeg har smidt et like på hendes nye blog. Please, please, please gør det samme. Og det jeg skriver er bestemt ikke løgn! Så PLEASE gør det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar