torsdag den 13. september 2012

Jeg er på en måde rask.


I dag kom jeg i skole, efter to dage i min seng, eller derhjemme. Ingen lagde nærmest mærke til mig, ikke engang lærerene lagde mærke til mig. Der var kun ÈN lærer der faktisk spurgte, om jeg var rask igen. Det var min tysklærer, og det er min yndlingslærer. Det gode var dog, at jeg i matematik ikke blev spurgt, yees! Ikke fordi at jeg ikke vil svare, men fordi jeg ikke havde svarene på spørgsmålene, hehe. Det var meget dejligt.

Men ellers har jeg fået en mere til 'Min mening om' som skal handle om popduller og popdrenge, den får i så nu, for ellers bliver dette indlæg for kort. Så her får i det.

Min mening om popduller og popdrenge.
Jeg afskyr popdrenge og popduller. De er bare SÅ klamme, syntes jeg, så falske. Med alt deres voks, make-up, bruncreme og push-up. Drengens bukser hænger så meget, at man næsten kan se deres ben, og ikke KUN deres underbukser, mens pigerne har så meget bruncreme i ansigtet, at hvis man kører en finger gennem deres ansigt, for man et tykt lag snask, så ulækkert.

Popdrenge, bruger nok en halv bøtte voks til deres hår, når de skal afsted. Jeg tænker på, hvor mange bøtter voks og hvor svært det er at få ud af håret, når de skal i seng. Det må virkelig være et problem, hvis man er til idræt, for drenge plejer at vaske hår efter idræt. De har sikkert en skøn personlighed, men bare hvordan de ser ud.. det frastøder mig SÅ meget. Nogen af de der popdrenge, eller nok de fleste, bruger også bruncreme, ligesom dullerne gør. Kæft, det må være pinligt at gå ind i Matas og købe en bruncreme, også ekspidenten spørger om det er til ens kæreste. Pinligt, pinligt, pinligt.

Popdullerne, er nok de værste. Ikke noget med de bruger så meget bruncreme i deres fjæs, at de ligner de har taget en ske med nutella og smurt det ud i deres fjæs. De bruger push-up, så det ligner at de næsten har Linse Kesslers patter. De er bare så falske og deres personlighed er sikkert ikke en skid bedre. Af hvad jeg tror, så går de og bagtaler folk, taler grimt til alt og alle, men det er bare hvad jeg tror, sååååé..
 
Det var altså bare min mening om popdrenge og popduller.. Det kan godt være at i, selv, har en anden mening, men det her er altså bare min, hehe, så jeg håber i respektere at det er hvad jeg syntes om popduller og popdrenge. I skriver bare til mig, i en status eller i kommentarboksen, hvis i vil have en ny 'Min mening om'.
 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar