fredag den 21. september 2012

SHOPPING!



Jeg har helt vildt meget lyst, til at tage ud og shoppe, men det er bare sådan noget lorte vejr og jeg gider ikke fryse. Jeg har godt nok en aftale med en veninde, Anika, men jeg tror jeg aflyser på grund af det her vejr. HVORFOR LIGE DET HER VEJR I DAG? Jeg havde tænkt mig at købe et par højtaljede bukser i karrygul, eller en stropløs trøje, hehe. Min yndlings farve er vidst blevet til karrygul, hehe, men det kan jeg godt droppe nu. Så snart Anika gider svarer på sms, så kan jeg se om hun også gider i dag.

Hvis vi alligevel kommer ud og shoppe i dag, så skal vi i ONLY, PIECES, H&M, Nielsens, TopShop og nogle andre steder. Vi skal også spise på Vaffelhuset eller et andet sted, tror jeg. Det bliver sikkert mega hyggeligt.

Det er lang tid siden jeg har set Anika, det er nok et halvt år siden, tror jeg. Vi mødtes på Venølejren, som jeg var på i maj måned, hehe, det var meget hyggeligt.




xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar