lørdag den 8. september 2012

Find på et kælenavn til mig.

Jeg vil gerne have et nyt navn til bloggen. Hvorfor?Jeg syntes at Camilla B, lyder MEEEGA kedeligt og jeg vil gerne have et nyt navn til min lille blog, hehe. Så jeg har sat en lille "konkurence" i gang, om hvem der kan finde på det bedste kælenavn til mig. Det skal ikke være mit eget navn, men noget sødt noget, eller sejt noget, hehe.
Jeg har fundet en blog, uden indlæg, som har et virkelig sejt navn. Den blog hedder http://bettelivet.blogspot.dk/, eller Livet som Bette. Det er et virkelig sejt navn, og jeg ønsker et liiige så sejt et, hehe, så jeg håber i vil hjælpe mig med at finde et nyt navn til bloggen.

Men jeg har dog nogle krav til kælenavnene, som jeg håber i vil følge og sådan noget.
  1. Det skal ikke være sådan noget som 'Den søde pige' eller 'Pigen med bloggen'.
    Altså, ikke for at være ond, meeen.... det bruger jeg altså ikke.
  2. Jeg bliver kaldt Milla, Mille, Camille og noget forskelligt. Prøv at find på noget andet end det.
  3. Det skal bare være et navn også finder jeg selv på hvad der kan stå foran og sådan.
Det var bare tre krav, hvis man kan kalde dem det, så jeg håber i vil følge dem bare en lille smule.
Jeg syntes bare min blog, skal have et mere... hvad kan man sige? Spændende navn.

Nu hvor vi er i gang med det her......
Så kan jeg lige så godt også spørge jer om noget andet, hehe. Jeg mangler også et "motto" eller en ting at skrive under mit navn. Hvad kunne det være? Kom med et seriøst forslag, tak.

Alle jeres forslag, skal sendes ind til min Facebookside, ok. Altså. I skal skrive i statusen om at give mig et kælenavn, men i kan også skrive i kommentaren herinde, i skal bare ikke regne med jeg ser den, hvis i skriver den herinde, hehe.
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar