onsdag den 12. september 2012

Sygdag tre, jamen altså.

Jeg, eller min mor, valgte at jeg liiiige skulle bruge en dag mere, til at blive rask. Så nu skal jeg altså finde noget nyt jeg kan se, for jeg så jo hele sæson 7 af Venner i går, sååå..

Altså, jeg ligger og hoster, mest og jeg har en grim smag i munden. Ligesom i går, ja. Jeg har dog ikke hovedpine i dag, det er meget heldigt. Jeg er lidt snottet, men ikke så meget som i går, så jeg kan mærke jeg er ved at blive rask. Når jeg er syg, så er det ikke bare en dag, så er det altid tre dage jeg er syg, eller sengeliggende. Hvad kan man sige? Når jeg ligger DERHJEMME og er syg, så er det normalt tre dage, jeg ligger hjemme i sengen, men så er jeg dog heller ikke syg før om laaang tid igen. Det er meget heldigt, syntes jeg. Det er nok et, eller et halvt, år siden jeg sidst lagde derhjemme og var syg, hehe.

Hvis jeg er rask nok, så skal jeg med på arbejde i dag, altså mit arbejde, men hvis jeg ikke er, så bliver jeg hjemme, også tager mine forældre ruten. Jeg glæder mig til at få min første løn, for jeg skal jo have meget, tror jeg. Jeg får månedsløn, og det er da ok, men vil nogen gange heller have ugeløn, så jeg kan få lidt penge at bruge til noget som Open By Night, hvis i kender det. Det gør i sikkert.
Jeg håber på at blive rask inden på fredag, for der skal jeg til fødselsdag hos to af mine venner fra klassen. Det skal lige siges at de to af mine venner, er drenge, men det gør ikke noget. Der kommer også piger og sådan. De to drenge hedder Magnus og Kasper. Man lægger næsten ikke mærke til nogle af dem, fordi de er så stille.. eller Kasper er nok den der aldrig siger noget, hehe. Man ligger næsten ikke mærke til ham, så stille er han. Magnus, han er ok, syntes jeg. Han kan altid få mig til at grine, selv på de værste dage i mit liv. Det er det, jeg godt kan lide ved Magnus. Han er sådan en der kan få mit humør op, det er meget hyggeligt.



Nu til noget andet. I går skrev jeg et indlæg, som handlede om FML, og det var jo bare min mening om den sætning, så der er ingen grund til at 'blive sur' eller mobset over hvad jeg skriver. Men så i går i kommentaren, der skrev Jeanette, http://jeasblanketanker.blogspot.dk/, en ny forkortelse, som kunne være meget sjov at skrive. I stedet for at skrive FML, så kunne man skrive LML, som betyder love my life. Så er man jo positiv, og det smitter at være positiv. Så i stedet for at skrive FML, når du har det dårligt, så smil og skriv LML. Det vil gøre mig, dig selv og mange andre mere glade.
xoxo
 
psst... der kommer et indlæg senere, med mine råd til en god og positiv dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar