mandag den 24. september 2012

Brevkasse?

Jeg går og overvejer, om jeg skal åbne en lille brevkasse, men jeg er ikke sikker på om jeg for skrevet på den. Jeg er først helt sikker på det, hvis jeg får den stilling oppe i skolen. Vi skal skrive en avis, oppe i skolen og jeg kom med idéen, om vi kunne åbne en lille brevkasse, måske.
Den idé blev så vedtaget, og nu er jeg fast besluttet på, at den stilling vil jeg gerne have.. jeg er dog ikke sikker på jeg får den, da en anden fra min klasse også vil søge den, og ALLE syntes han skal have den... men han kan altså ikke skrive så godt, og flot som mig, hvis i forstår. Han har ADHD, og er lidt irriternde nogle gange, og derfor syntes ALLE at han SKAL have den.. grrr, så irriterende..
Det er derfor jeg vil starte en brevkasse, for det kan jo være den bliver god og får et par fans, eller noget i den stil, hehe.

Right now; Ansøgning til brevkassestillingen.
Jeg sidder og skriver ansøgning, til stillingen som brevkasseredaktør, og jeg håber inderligt at jeg får den stilling! Hvis jeg får den, starter jeg måske min brevkasse, som kommer til at hedde Camillas Brevkasse. Så jeg laver en blogspot til, hvor linket måske er camillabrevkasse.blogspot.dk eller sådan noget. Kom gerne med jeres mening om at jeg vil starte en brevkasse, ris og ros, men hold tonen.

Nu sidder jeg bare og drømmer, og håber, på at få stillingen, hvis min ansøgning bliver god nok. Kom nu, bebebebebebebbe, jeg vil gerne være brevkasseredaktør!
 
FORRESTEN! De der skolefotos er kommet i dag og jeg ser faktisk ok pæn ud i år, men ikke så pæn, at min mor og far skal have en ramme til en af de tre billeder. Jeg vil personligt gerne have klassebilledet, for det er måske det SIDSTE fællesbillede, jeg får sammen med den DEJLIGE klasse. Mit yndlings billede er det forreste, for der ser jeg ikke særlig træt ud, hehe, hvis i forstår. Mine øjenlåg hænger meget ned over mine øjne, sådan lidt, og derfor ser jeg lidt træt ud på de andre billeder.. men det er ok, så længe jeg bare er pæn, på et af dem, hehe.


xoxo

4 kommentarer:

  1. Du sikkert også den bedste... Er det Rasmus a de vil havde skal være det? Eller Mike? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rasmus A, og alle syntes han skal være det, fordi de ikke gider hænge på ham, og Mike har ikke ADHD. :)

      Slet
  2. Hej :)

    Jeg kan meget godt lide din blog og er nu fast læser.
    Vil du følge min også?

    Xxo
    - R
    regitzemelhof.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Regitze.
      Jeg vil lige tage et kig på din blog, og blive en af dine faste læsere. :)

      Slet