tirsdag den 11. september 2012

Syg i dag, men ikke FML.

Jeg har meldt mig syg i dag, ikke fordi jeg er doven, men fordi jeg faktisk ER syg. Jeg er forkølet, har det varmt og jeg har en underlig smag i munden. Det er ikke så ubehagligt, men jeg kan ikke lide det. Min næse er varm og det samme med min pande, jeg har nyset cirka tusind gange i dag! Ej ok.. det passer godt nok ikke helt, men stadigvæk, jeg har nyset helt vildt mange gange.

Som tidsfordriv, der har jeg stenet HELE sæson 7 af Venner/Friends, eller næsten. Er ved afsnit 11-12 stykker, så ja, det har hvert meeeeget hyggeligt. Jeg har også spist lidt pasta, drikket noget saftevand og hvert lidt på computer. Forbindelsen røg nogle gange på computeren, men det har hvert ok. Min far har hvert hjemme hele dagen, fordi han har fri og det har hvert meget hyggeligt.

Venner/Friends, den serie kan anbefales til en syg dag, hvor du ligger hjemme i sengen og ikke ved hvad du skal lave hele dagen. Den kan også anbefales til et filmmarton, eller... et seriemarton.
Altså, jeg vil personligt anbefale den til en venindedag, eller en overnatning, hvor du invitere dine veninder, eller venner, over til en hyggelig dag. Helst en vinterdag, hvor i gider sidde indenfor og stene den af HEEEEEELE dagen. Lav nogle popcorn, hent noget cola, eller saftevand, og slå lejr foran fjernsynet. Bare sten Venner/Friends hele dagen, måske mens i er på computer, hvad ved jeg? Det er jeres dag, eller aften, i bestemmer hvad i skal lave, hehe. En serie med tre piger, Monica, Phoebe og Rachel, samt tre drenge, Joey, Chandler og Ross. Det er noget min nye yndlings serie.


Jeg håber i har haft en god dag, mine kære læsere, hehe.

xoxo

2 kommentarer:

  1. Hvor er en en fin blog du har! Jeg er ked af at høre at du er syg, god bedring :)

    Knus Sille
    fra fotobloggen : silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sille, jeg har kigget på din blog, og jeg syntes det er nogle gode billeder du tager. Hvordan kan du lave din blog sådan, med kategorier og sådan? :)

      Slet