lørdag den 8. september 2012

10 råd til en god blog.

Vil du starte din egen blog, men ved ikke om den bliver god nok?
Så kommer jeg med mine egne 10 råd til en god blog, så jeg håber i vil læse videre til hvordan du starter din egen, gode blog.

1. Start en blog, fordi du har lyst til det. Ikke bare fordi din ven, eller veninde, gør det.

2. Hav en grund til at starte den!

3. Blog om noget! Mad - Fashion - Musik, det er dit valg.

4. Start den med en ven eller veninde! Det gør din blog mere spændende, fordi så læser man om to helt forskellige liv, hehe.

5. Hav et specielt navn, som ikke minder om andres.

6. Du SKAL kunne stave! Der er ingen der vil læse en blog, med stavefejl.

7. Ikke lav smileyer eller hjerter! Jeg gider personligt ikke læse en blog med smileyer og hjerter. Hvis der SKAL være hjerter, skal det være de sorte Facebook-hjerte.

8. Skriv lange indlæg! Ikke sådan nogle korte nogle, som statusopdateringer på din Facebook profil.

9. Tag billeder! Folk vil gerne se hvordan du ser ud, hvad du laver og af dine venner og veninder, men husk lige at spørg før du lægger billeder ind af dine venner.

10. Lav 'Dagens Outfit'! Alle vil da gerne inspireres af din stil, og se hvordan du ser ud.

Jeg håber disse 10 råd kunne bruges til noget, hehe, så hvis du vil starte din egen blog, så følg disse råd, hvis du kan lide dem også er du godt på vej. Jeg startede først min blog, pga. min veninde startede en, men senere hen, så bloggede jeg på en måde mere end hende, ja, og nu gør jeg det af egen fri vilje.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar