lørdag den 29. september 2012

New In | OBN

Jeg lovede jer, i går, at jeg vil lave en New In, med det tøj jeg købte(fik) i går, til Open By Night. Nu håber jeg i vil kunne lide min smag for tøj, og stadigvæk vil dårlige kommentar blive slettet fra dette indlæg, bare så i ved det, alle sammen.

Lysebrune boots fra Tøj&Sko, 300 kr cirka.
I kan stadig nå at købe dem, inden Tøj&Sko kæden lukker.


Lyselilla sweats fra H&M, til 100 kr.


Grå t-shirt, med sort og lyserød/pink print til 100 kr.
25 kr, af det du betaler, går til kampen mod brystkræft.


Black sapphire mascara, Matas til 109 kr.
Den passer til dine øjne, og der er tre farver at vælge i mellem:
Blå(den har jeg), grøn og brun.

Sorte løbebukser, fra Bilka, prisen kender jeg ikke.

Lilla hættetrøje med hvidt print fra Bilka, prisen kender jeg ikke.

Gul t-shirt fra Din Butik, til 50 kr.
Din butik, lukker desværre også, men kommer op igen, da der
skal renoveres lidt.

Det var så, det tøj jeg fik her i går og i forgårs. Håber i blev inspireret, og selv vil have noget lignende... og det skal lige siges at hættetrøjen og mine sweats, er TOTAL bløde og hyggelige at have på. Det er dejligt at have på derhjemme, hehe, jeg har faktisk hættetrøjen på lige nu.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar