onsdag den 12. september 2012

Min mening om homoseksuelle.

Jeg har spurgt inde på min Facebook-blog, om de vil have flere af 'Min mening om'.
Kort fortalt, ja, det vil de gerne og til jer der ikke ved hvad 'Min mening om' er, så er det et indlæg, hvor jeg har et emne som jeg skriver min mening om, hehe, meget enkelt.

Nå, men i dag vil jeg skrive min mening om homoseksuelle. Altså, lesbiske og bøsser. Jer der stadig ikke ved det, piger der er til piger og drenge der er til drenge.
Jeg mener selvfølgelig at man sel bestemmer om man er til sit eget køn, og jeg har faktisk stor respekt for de homoseksuelle. Homoseksuelle er dem der tør at være anderledes, dem der tør at skille sig ud, det er derfor jeg har stor respekt for dem. Jeg er nemlig selv anderledes, det syntes jeg i hvert fald selv jeg er. Det kan godt være mange andre ikke syntes jeg er det, men det syntes jeg selv jeg er.

Bøsser, de er som kvinder. Eller de fleste er. De går i dametøj, på en måde. De snakker som piger, tager make-up på. Eller det gør hetro drenge også, men når det er bøsser.. så er det noget liiidt andet. Gustav, han går i lårkorte shorts, højhæle og tanktops. Ham har jeg respekt for. Bøsser de er ikke meget forskellige fra normale mennesker, de er bare drenge der er til drenge. Det er bare DRENGE.

Lebber, de er som mænd. Eller nogle af dem der. De går i drengetøj, får kort hår og snakker som drenge. Sarah fra X Factor går i drengetøj, snakker som en dreng og har korthår. Det er en pige, som man kan se op til, syntes jeg. Hun er en fantastisk pige, syntes jeg. Lebber er bare piger, som er til piger, ikke andet. De er bare piger, ligesom så mange andre er. Forskellen er ikke så stor, altså.

Se homoseksuelle er ikke anderledes fra folk som er hetro. Det er bare folk som er til det samme køn, som de selv er. Hvis i ikke kan lide homoseksuelle, fordi de er anderledes, så svarer det sig til at i heller ikke kan lide folk som ikke har en addidasjakke, folk som ikke har converese og folk som ikke har mærketøj. I stedet for at hate folk som ikke er som jer selv, så prøv at kig dybt ind i jer selv, for i er altså ikke en skid bedre selv.

Jeg håber i kunne lide dette indlæg, om min mening om homoseksuelle. Hvis du vil have flere af 'Min mening om' så skal i bare smide en kommentar herinde eller inde på min Facebook-blog.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar